Cestování

10. září 2017 v 12:26 | Hemitson |  Ostatní
A erfeclac
Zdravím vás po týdnu u nového článku, který bude nabitý zejména mýma pocitama ohledně cestování a mými momentálně největšími sny a plány, co se toho týkají. Zatím jsem neměla možnost procestovat hodně zemí. Byla jsem pouze v Anglii a Německu, když nepočítám Slovensko a Polsko. Ono totiž mí rodiče byli vždycky zastánci toho, že máme poznat nejdřív krásy naší země. Trvalo to tedy do minulého roku a teď se mi konečně začíná pomalu plnit sen. (doufám, že to nijak nezakřiknu)

adventure, europe, and Big Ben image

Nevím, jak to máte vy, ale i přestože jsem vždycky měla radši teplo a zajímalo mě Španělsko a Itálie, začala jsem se více zajímat o severní země. Třeba je to i tím, že jsem se začala dívat na Norský seriál (:-D), ale každopádně jsem ráda, že se mi naskytla skvělá příležitost se zrovna do těchto dvou zemí podívat. Ráda poznávám novou kulturu a lidi, protože to je dle mého názoru v dnešní době dost důležité pro pochopení ostaních. Pokud se tedy vše povede, měla bych se tam podívat příští rok před prázdninama. Je to ještě dost daleko, ale modlím se za to, aby výlet úspěšně proběhl. :-) Další země, které jsem sice do podnádpisku nepřidala jsou Finsko a samozřejmě již zmiňované Norsko.

city, kopenhagen, and copenhagen image

city, stockholm, and morning image

A erfeclac

Další pro mě dost velká priorita je určitě Canada. Pokud by vše vyšlo- což by bylo strašně moc fajn a vůbec bych si nestěžovala- letěli bychom příští rok o prázdninách ve složení: já, rodiče, brácha a jeho nastávající. Měli bychom výhodu v tom, že tam máme rodinu, takže ubytování se řešit nemusí, horší je ta část, že neumí ani trochu česky (logicky) a naši umí jen trochu anglicky, takže bude většina překladů spočívat na mně a švagrové, která je učitelka angličtiny, tak aspoň tak. :-D
Co si budem, je to nádherná a zajímavá země, kde jsou úplně jiní lidé než v česku. Nemyslím to teď tak, že by byli lepší a nebo naopak horší, to ne, ale je to tam jednoduše jiné. Jestli se teda vše vyvede, tak byste se mohli příští rok těšit na článek o téhle zemi, protože k ní mám dost blízko. Ale nebudeme předbíhat!

waterfall, water, and nature image

Toť jsou takové mé dva největší plány, které se snad uskuteční. Je ale mnoho dalších zemí, které chci za život stihnout navštívit. Vím, že některé lidi cestování nebaví, ale myslím si, že je to ten nejlepší způsob útraty peněz, protože z toho máte zážitek, poznáte něco nového a uvidíte nová místa.
Jak to máte vy s cestováním? Kde všude jste byli a kam byste se chtěli podívat? Byli jste v některé z těch zemích, které jsem zmiňovala? Určitě se podělte do komentářů. Budu moc ráda. ♥

(fotky z we♥it)

Hemitson.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Irda Irda | Web | 11. září 2017 v 17:07 | Reagovat

Canada by mě lákala určitě víc :D ale ted cestovat,když nevíš co se tě čeká :D

2 Bella-Kejtý<3 Bella-Kejtý<3 | Web | 11. září 2017 v 20:43 | Reagovat

Pro mě je největší sen asi Skotsko a Irsko. Za týden pojedu do Itálie a oc se tam těším, protože budu poprvé v cizině (když nepočítám Německo). Celkově mám moc ráda cestování a vím, že bych ke škole chtěla cestovat. Mě docela láká Dánsko, kvůli krajině a Canada je prostě Canada. <3 Přeju Ti, aby se Ti Tvůj sen vyplnil. :)

3 Džejní Džejní | Web | 12. září 2017 v 15:32 | Reagovat

ja som toho precestovala clekom dost, ale skoro vzdy to boli iba take vylety narychlo. bola som aj v Svedsku a Dansku, ale na velmi kratko, takze som si akurat tak pozrela dve hlavne mesta a isla som znova domov. v tejto chvili ma najviac lakaju asi pobaltske krajiny, ani neviem uplne preco, ale tam by som sa jednoznacne chcela ist pozriet.
zatial sa chcem zamerat na Europu a jej mesta a miesta a az ked "budem velka" mozno ist aj niekam za velku mlaku. ale napriklad Azia ani Afrika ma vobec nikdy nelakali a asi ani nebudu.

4 Hemitson Hemitson | Web | 12. září 2017 v 16:31 | Reagovat

[1]: Tak cestování mi teď nepřipadá nijak odlišné. :D Jsou určitá rizika, ale ta jsou všude a já se řídím tím, že lepší někam vyjet než sedět doma na zadku. :D

[2]: Tyjo Skotsko a Irsko musí být taky parádní. :o ♥ Děkuji moc, taky přeju, aby sis splnila sen a užila Itálii! ♥

[3]:Ale věřím, že i rychlo-výlety musely být skvělé!

5 Simix Simix | Web | 12. září 2017 v 18:51 | Reagovat

Jééé, to je článek přímo pro mě :)
Já jsem si zavedla ohledně cestování takový sešit. Píšu si tam, co bych chtěla navštívit. Lepím si tam obrázky, fotky, zjišťuji si více o daných zemích. Vyhledávám. Je mezi nimi i Dánsko a Švédsko a další severní země :)
Kanada tam bude taky, ale zatím jsem u Evropských zemí :)
Já měla dřív také radši teplo, ale nějak mě začaly táhnout krásy severu :)
Snad ti to všechno vyjde a podíváš se tam, kam chceš :)

6 L. L. | Web | 13. září 2017 v 11:16 | Reagovat

Já procestovala hodně díky svému taťkovi :) ale ne tak důkladně, jak bych chtěla :D. Můj jediný plán teď na cestování je, že chci, aby jsme někam letěli s přítelem na dovolenou příští rok :).
Byla jsem z těhle zemí v Dánsku :) a Švédsko jsem propásla, ale měla jsem možnost tam jét s taťkou :/

7 translucent_moth translucent_moth | Web | 13. září 2017 v 12:40 | Reagovat

Já cestování a poznávání nových kultur a lidí a přírody miluju.. Pro mě byl vždycky sen Nový Zéland, kde se natáčl Pán Prstenů. Taky bych chtěla do nějakých exotických zemí jako afrika, Kostarika a tak.. Amerika mě samozřejmě láká taky.. Uvidíme co všechno se mi za život povede:) Jinak nejdál co jsem kdy byla tak je Francie a teď možná pojedeme do Itálie, tak snad to vyjde:) Jinak na těchto severských zemích se mi hrozně líbí příroda, takže to určitě taky stojí za to!

8 Siren Siren | E-mail | Web | 13. září 2017 v 15:09 | Reagovat

Můj sen je asi Japonsko a Kanada :). Tak uvidíme za jak dlouho to uskutečním .

9 Andey Andey | Web | 13. září 2017 v 18:11 | Reagovat

Já bych chtěla hodně cestovat. Kanada a Švédsko mě taky lákají. Island, Japonsko, Nový Zéland, USA ... Všechno je zatím ve hvězdách kam se dostanu.
Je zajímavé, že jsme si vždycky přála podívat se do Anglie a byla jsem v ní dva roky po sobě, tak doufám, že s do ní podívám i příští rok, jelikož jsem si tu zemi velmi oblíbila.

10 Hann❤ Hann❤ | Web | 15. září 2017 v 11:38 | Reagovat

Jsme na tom hodně podobně. Já bych se strašně chtěla podívat právě na Sever, do Norska ❤ Canada má prenadherne národní parky, já jsem na tu přírodu a ráda cestuji se psem, bohužel jsem ještě neměla možnost dál jak do Polska s tím mým ňufáčkem. Také do Californie bych se velice ráda podívala. A letos v zimě poletím s přítelem na jeden z Kanárských ostrovů. A vždy mě lákal Egypt a hlavně Švýcsrsko. Achjo, tolik plánů a tak málo peněz :-( :-D přeji ať ti tvé sny vyjdou! :-)

11 KatkaInk KatkaInk | Web | 17. září 2017 v 23:25 | Reagovat

Ešte som nesihla pobehať po svete. Som tiež zástancom poznávania svojej krajiny. :) Zatiaľ som navštívila len Anglicko, Belgicko a Francúzsko, ale určite sa v budúcnosti chystám na objavovanie krás aj iných zemí :)

12 Nikys Nikys | Web | 19. září 2017 v 22:50 | Reagovat

Kanadu mám také na seznamu, ale mé počáteční cíle směřují spíše na Srí Lanku, Bali, Maledivy, Indonésie atak :)

13 Irda Irda | Web | Středa v 18:55 | Reagovat

Už něco dej nového na blog :D :D

14 Adela Adela | Web | Pátek v 17:12 | Reagovat

Dánsko a Švédsko a všeobecně sever mě taky dost láká.. Všeobecně bych chtěla vidět hromadu zemí a míst :)

15 Hemitson Hemitson | Web | Sobota v 12:45 | Reagovat

Měla jsem tady rozepsané odpovědi na každý komentář, ale smazalo se mi to. :(
Stejně vám všem moc děkuju za skvělé komentáře! Ráda si je pročítám! ♥ Taky vám přeju, abyste své vysněné země navštívili!

[13]: No to víš, že dám! :D Neboj. :D Psala jsem, že jsem do 23.9. mimo ČR. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.